Статус темы: Тема закрыта, ответ в этой теме невозможен.

Игра CTRL+V

Жмем CTRL+V, и смотрим что у кого скопировано.
22 октября 2014 - 19:28 #676
Спартанец   Сообщений: 113 , Симпатий: 23 , Трофеев: 16
50
sulin.yurt@mail.ru
23 октября 2014 - 21:47 #677
Баги с настроением   Сообщений: 2173 , Симпатий: 562 , Трофеев: 38
2153
23 октября 2014 - 21:53 #678
Новичок   Сообщений: 31 , Трофеев: 4
4
D31F9CC90853464F
23 октября 2014 - 21:56 #679
Coop-Бог   Сообщений: 503 , Симпатий: 78 , Трофеев: 15
106
Севентосом Едины!!!!
5 ноября 2014 - 22:07 #680
Deus ex machina   Сообщений: 381 , Симпатий: 241 , Трофеев: 23
403
20 ноября 2014 - 11:57 #681
Более чем богоподобный   Сообщений: 285 , Симпатий: 41 , Трофеев: 18
144
v5.0.exe
20 ноября 2014 - 11:59 #682
Завоеватель вселенной   Сообщений: 1024 , Симпатий: 232 , Трофеев: 27
938
Ночные операции
2 декабря 2014 - 09:18 #683
Coop-Бог   Сообщений: 53 , Симпатий: 3 , Трофеев: 11
24
Hydrophobia: Prophecy
2 декабря 2014 - 09:32 #684
Покоритель планеты   Сообщений: 1411 , Симпатий: 550 , Трофеев: 26
732
GET TO THE CHOPPER!!!!
2 декабря 2014 - 09:50 #685
Gentleman CL   Сообщений: 6215 , Симпатий: 2809 , Трофеев: 32
5260
kresh75
2 декабря 2014 - 10:01 #686
Спартанец   Сообщений: 146 , Симпатий: 39 , Трофеев: 17
218
А сколько примерно там будем?
2 декабря 2014 - 17:00 #687
Сильнее Ктулху   Сообщений: 991 , Симпатий: 319 , Трофеев: 23
409
Белинский писал: «Бездействие - нет жизни». Так он отзывался об одном герое романа Ивана Гончарова «Обломов», а именно о самом Обломове. Илья Ильич живёт в Петербурге, практически не выходя из дома и даже не поднимаясь с дивана. Он не занимается никакой деятельностью, не выходит в свет, лишь предаётся мыслям о том, как надо жить, и мечтам об уютной безмятежной жизни в родной Обломовке. Никакие проблемы — упадок хозяйства, угрозы выселения из квартиры — не могут сдвинуть его с места, и только его друг детства Штольц, полная противоположность вялому мечтательному Илье, заставляет героя на какое-то время очнуться, окунуться в жизнь, прежде чем он окончательно угаснет в «обломовщине» .
Бездействие Обломова проявляется во всем, даже в быту. Обломов постоянно находится в неухоженной комнате и абсолютно равнодушен к этому. Его главные цели: Вкусно поесть, и что бы ничего не надо было делать, пусть этим занимаются другие .
Илья Ильич не может даже заставить своего слугу выполнять свои прямые обязанности. Он упрекает Захара, но тот вполне охотно возражает своему ленивому хозяину, хотя любит и предан ему.
Обломов медленно, но верно деградирует. Роман как нельзя лучше показывает нам, что может случиться с человеком, если основными его качествами являются мечтательность и лень. Илья Ильич получил прекрасное образование. От природы он был наделен блестящим умом. Однако все его лучшие качества оказываются невостребованными. Ему просто «не повезло» с воспитанием. В детстве Обломова очень любили, о нем заботились. Но навязчивая забота превратилась в настоящие оковы, которые в дальнейшем не позволили Илье Ильичу стать по-настоящему активным и деятельным человеком. Он так привык к опеке, что у него пропало желание стремиться к свободе и к деятельности.
Тело человека живо, если оно проявляет какую-либо активность, но тело Ильи Ильича, закутанное в халат, мертво.
2 декабря 2014 - 17:07 #688
Избранный   Сообщений: 15 , Симпатий: 1 , Трофеев: 6
1
nokia xperia
2 декабря 2014 - 17:08 #689
Мини-компьютер   Сообщений: 450 , Симпатий: 153 , Трофеев: 25
640
Иіс сезу мшелері – адамны жне жануарларды иіс абылдайтын органы. Иіс сезу мшелері иіс сезу шыршасын жауып жатан иіс сезу клеткаларынан трады. Омыртасыз жануарларда иіс сезу мшелері эктодермадан дамиды жне оларды р жерінде жеке не топтанан клетка трінде болады. Кейбір буынаятыларда шоырланан зын не ыса талшытары бар кп клеткалы сінді трінде болады. Мысалы, иіс сезімі жасы дамыан бал арасыны рбір мртша буынында 15 мыдай сезім тйіні болса, иіс сезімінен грі кзі жасы дамыан инелікте ол 10 – 12 ана болады. Омырталы жануарлар мен адамдарда мрын уысыны (иіс сезу шыршасыны) кеейіп, тередеуіне байланысты Иіс сезу мшелері одан рі жетіле тседі. Блайша крделену – иіс сезуі те кшті дамыан жануарларда (макросоматиктерде) – жыртыштарда, кемірушілерде, тятыларда е жоары дрежеге жетеді. Керісінше иіс сезуі нашар дамыан (микросоматик) жануарларда, мысалы, ескекаятылар, тіссіз киттер, т.б. иіс сезу мшелері біршама жетілмеген (редукцияланан). Кейбір жануарларды иіс сезу мшелері болмайды (аносоматиктер). Олара дельфиндер жатады. Адамдарда Иіс сезу мшелері мрын уысыны жоары блімінде, яни жоары мрын аланы мен мрын аласыны жоасыр блігінде орналасан. Заттарды иісі ауамен бірге мрын уысына еніп, иіс сезу мшелеріні иіс сезетін, жйке клеткаларынан тзілген рецепторларда абылданады. Бл клеткаларды орт. сінділері бассйекті тор сйегі арылы миа тетін 15 – 20 иіс сезу жйкелерін райды. Миды ілгек деп аталатын блігінде иіс сезу мшелеріні (анализаторыны) орталыы орналасан. Осы орталыта р трлі иістер саналы трде абылданады.

нихся если честно, реферат копировал))
Сообщение отредактировал BeMOre 2 декабря 2014 - 17:09
2 декабря 2014 - 17:25 #690
Великий   Сообщений: 126 , Симпатий: 21 , Трофеев: 11
18
F3P-3GWH-DKAC-LA49-9KT8
2 декабря 2014 - 17:36 #691
Алмазный Крипер   Сообщений: 2208 , Симпатий: 443 , Трофеев: 28
809
Ничего не скопировано.
2 декабря 2014 - 20:01 #692
Почти бог   Сообщений: 125 , Симпатий: 7 , Трофеев: 14
54
>>
[06.08.2014 23:14:42] Жека: zap1237
2 декабря 2014 - 20:07 #693
Coop-Бог   Сообщений: 92 , Симпатий: 51 , Трофеев: 14
62
Platforms! Place the log cabin on a slope and procedural platform will be constructed underneath to give it support. No more cabins on side of hills.
New buildable item: Tree platforms!
Building height system added Look up to place structures higher (using procedural foundation system) or downwards to place on ground (as in old system)
Climbing system! Player can now climb rope
Removed steps from tree houses! Replaced with climbable hanging ropes.
Added clamp to tonemapper to stop it sometimes turning screen completely black if seeing a very bright pixel. Fixed related issue where bloom would sometimes cause screen to turn black if it found overbright pixels.
Fixed issue with plastic torch spamming errors, causing a performance drain when using torch light source
Tweaks to world lighting and fog/ambient colors. Lighter and plastic torch now cast shadows.
Tweaked enemy density in caves
Added option to turn off all hud elements in options menu (not recommended!)
Increased size of rabbit on fire to match world scale
Small performance optimization on cpu by removing OnGui calls
Meds will now be auto consumed if health below 20 when picked up
(single player only bug)Fix for pine tree top heavy not being cuttable
Fixed missing marigold and chicory plants
Improved ambient audio zones and fixed outside sounds continuing to play when inside a cave
Improved cave audio ambience
Lizards can now be caught in cages along with rabbits (and raccoons)
Fire Arrows! Press L with bow equipped and at least 1 piece of cloth in inventory
New falling leaf particles (3x) added and improved look of leaf burst (less bright/unlit)
New fluff particles added and using a new dust shader (bright in light, dark in shadow particle shader)
Improved look of torch light - now two tone
Fixed overbright lights on mutant creepy’s fires and all bombs/held bombs and better balance on bomb explosion particles
Balance pass on all mutant textures, improved look of skin and put all into same texture value space
New improved blood particles!
Fixed issues with sticky bombs
Fixed enemy skin and player arms sometimes losing ability to receive shadow and appearing overbright
Fixed molotovs not exploding on impacting enemies
Improved transition from cannibal village hole to caves using new generic rock chunks
Log holder is now pushable using push and hold animations
Fixed audio issue where some sounds would fade out instantly/abruptly
New suitcase art (6 textures variations, 2 model variations) added!
Fixed missing mesh renderer at front of plane crash(animated forward hull)
Animated passengers added to plane crash! - Don’t skip crash!
Fixed dead lizard normals flipped causing ragdoll to look different than regular model
Improved look of small shelter (better rocks, better log renders etc)
Lighter will always light after a limited amount of attempts (was previously possible to attempt to light 20 plus times if unlucky)
Fixed lighter animation playing continuously when stashing lighter quickly after getting it out
Improved held item switching sequence (better use of existing animations)
Pale enemies no longer attack each other or the distorted creatures
Removed cave beach entrances -replaced with rope climb out areas in lower caves fixing issues with entering caves near ocean
New molotov weapon art
Fixed lighter flame being too small visually
Fixed flare gun making shooting sound when fired without flares (will now make an empty click sound)
Improved tree falling sound settings
Swimming sound effects added!
Tuned/balanced pick up sound effects, eating sound effects etc
Enemies will now always prioritize visible players over other enemies in combat
Improved instances of small items pushing player and added max velocity to attempt to stop player flying up into sky
(multiplayer) fixed bug where some shadows would break/change after respawning
Improved some environment art, started implementing better cliffs in some areas and higher detail rocks. Added new lake zone.
New art for (some) cave stalagmites and stalactites
(hopeful fix) for players sometimes swimming even when not in water area
Player will now stash weapon when swimming!
New creature added! - Check the caves.
Delay added to combat music so it won’t continuously trigger when entering in/out of combat
(multiplayer)Walkie talkies added! Press Q to communicate in multiplayer games.
(multiplayer) Fixed issue where items needed would sometimes stay on screen depending on if client/server destroyed a blueprint
(multiplayer) Fixed issue where returning to start menu would break game and turned back option in menu
(multiplayer) Fixed Enemies not showing blood particle fx on clients when they are hit.
(multiplayer) default player cap increased to 8 along with option to go up to 128 players (for adventurous players only! not recommended)
(multiplayer)Fixed Suitcases not being replicated over the network and existing only locally for each player
(multiplayer) Fixed Mutant ragdolls not replicated properly on client
(multiplayer) Fixed Wall built in MP vanishing instead of turning into logs when destroyed
(multiplayer) Fixed issue where remote players would not alert enemies via sound detection
(multiplayer) Lizard skin player armor now visible by both client/host
(multiplayer)Fix for overlapping chat text
(multiplayer)Fixed some Log duplication bugs
(multiplayer)Fixed Logs invisible for client in certain spots on the map
(multiplayer) Fixed issue where only newly built effigies would only be seen by host
(multiplayer) Fixed client/host sometimes having differently positioned yacht location
New art added for some of the cave entrances
Re-worked save game system so future updates will (likely) not erase save games to work!
Fixed issue with weapon upgrades have no or very little effect
Improved animal spawning in world- less chance of dead zones where no animals ever show up.
2 декабря 2014 - 20:11 #694
Coop-Бог   Сообщений: 330 , Симпатий: 34 , Трофеев: 17
98
3t5MQ
2 декабря 2014 - 20:24 #695
Спартанец   Сообщений: 113 , Симпатий: 23 , Трофеев: 16
50
2 декабря 2014 - 20:26 #696
Спартанец   Сообщений: 193 , Симпатий: 28 , Трофеев: 14
52
Svetovid
2 декабря 2014 - 20:27 #697
Coop-Мастер   Сообщений: 73 , Симпатий: 8 , Трофеев: 8
10
AF1Ui
5 декабря 2014 - 11:18 #698
Новичок   Сообщений: 10 , Трофеев: 4
0
Steam
5 декабря 2014 - 21:51 #699
Спартанец   Сообщений: 265 , Симпатий: 9 , Трофеев: 17
81
5 декабря 2014 - 21:52 #700
Gentleman CL   Сообщений: 6215 , Симпатий: 2809 , Трофеев: 32
5260
Hotel Transylvania
  • Новое сообщение
    Статистика форума:
    Всего участников: 1687872 Участников онлайн: 16 (показать) Новый участник: unnnter25
    Создано тем: 70567 Всего сообщений: 968778