Во что поиграть в сентябре? 🎮 Календарь выхода кооп игр

Coop-Land » Блоги » Будка Цианида » Hellraid выходит не так уж и скоро.
Краткий перевод: с того дня, как мы начали клепать Hellraid, у нас была кроме цели создать игру цель создать годную играбельную игру (тавтология, извините). Хотели сделать игру в духе старой школы, с монстрами, магией, добавив новые технологии и кооператив, дабы доставить игрокам сотни часов кровавого веселья. sgecnb мы игру сейчас - вы бы получили бы, скажем так, совсем не то, что ожидали. Поэтому перед нами встал вопрос: либо выпустить Hellraid позже, либо дать вам, как потом окажется игру, не привлекающую внимания, и это мягко сказано. Из двух зол мы выбрали меньшее и решили отложить релиз. Но мы тестируем предварительную игру в компании наших преданных фанатов, вместе ищем баги и доводим игру до ума. Например, именно по их совету мы переделали магию и добавили новые, очень мощные и крутые заклинания. Вы всё ещё можете следить за нашей разработкой в нашем блоге, а также писать нам на почту, Фейсбук, Твиттер, Ютуб и на форум в Стиме

Оригинальный текст: Since we started developing Hellraid we have had a clear goal to create a game that we all would love to play. We wanted to pay tribute to the best aspects of classic titles we grew up on and enhance them with new ideas, modern technology and extensive co-op that would provide players with dozens or even hundreds of hours of pure and bloody fun.If we released our game this year we would have to make too many compromises and the final product probably wouldn’t meet all our promises and your expectations. That’s why we’ve made a tough decision to release Hellraid in 2014 or to be more precise: when it’s done. player and co-op that until now we haven’t had time to finish. We also want to use this time to rethink a few things. Playtesting our game with fans and players who visited our office gave us a lot of fresh insight and new perspective on many aspects of the game. For example we want to redesign the magic system to make it even more powerful and diverse, add new ways of casting spells and a set of new, more visually stunning spells.We believe that with this decision Hellraid will deliver all that we’ve promised and even more. You’ll still be able to read about its development and see it for yourself on this blog. We also hope that you’ll keep supporting us just like you did so far with all your ideas and comments on the blog, in e-mails (we really have to answer them more often), on Facebook, Twitter, YouTube and the Steam Community Hub forum.Why? The additional time will give us the chance to add new features and completely new game modes for single player and co-op that until now we haven’t had time to finish. We also want to use this time to rethink a few things. Playtesting our game with fans and players who visited our office gave us a lot of fresh insight and new perspective on many aspects of the game. For example we want to redesign the magic system to make it even more powerful and diverse, add new ways of casting spells and a set of new, more visually stunning spells.We believe that with this decision Hellraid will deliver all that we’ve promised and even more. You’ll still be able to read about its development and see it for yourself on this blog. We also hope that you’ll keep supporting us just like you did so far with all your ideas and comments on the blog, in e-mails (we really have to answer them more often), on Facebook, Twitter, YouTube and the Steam Community Hub forum.
Другие статьи из блога:
КОММЕНТАРИЕВ: 1
9 ноября 2013 11:44
0
Скрины, картинки, всё что угодно, но только не просто текст...
Информация
Войдите или зарегистрируйтесь, и все оценят ваш комментарий!
Но пока вы Проезжий, ничего написать не получится :(